izrada vizuala

Svaka tvrtka ima niz obilježja koja su konstantna kroz vrijeme, koja su prepoznatljiva i stabilna. Ona predstavljaju tvrtku, kao što i tvrtka predstavlja njih. Bilo da se radi o logotipu, pakiranju, imenu ili nekom drugom elementu, kupac će upravo zbog tih elemenata prepoznati Vaš brend. Ta obilježja predstavljaju vizualni identitet tvrtke. Vizualni identitet svake tvrtke od iznimne je važnosti za uspostavu njenog prepoznatljivog i jedinstvenog imidža i marketinškoga plana.

Kako bi što bolje plasirali svoj proizvod, potrebno je osmisliti jedinstveni identitet koji će se nalaziti ne samo na Vašoj web stranici, nego i na promotivnim materijalima, memorandumima, plakatima te svim drugim oblicima oglašavanja i promocije. Iznimno je važno svojem brendu dodijeliti upečatljiv, estetski privlačan, prepoznatljiv i pamtljiv logotip, zaštitni znak, ime, kućno pismo, paletu boja, grafička sredstva ili nešto drugo što bi najbolje predstavilo Vaše poduzeće. Svaka od ovih stavki mora biti savršeno optimizirana i funkcionirati kvalitetno, kako samostalno, tako i sve zajedno.